Aktuálne voľné pozície na centrále
Práca v nákupe
Profesia nákupcu v Möbelixe je zaujímavá práca s dizajnom. Našim zákazníkom ponúkame pestrú škálu všetkého sortimentu. Trendy máme v malíčku a neustále ich obmieňame. S dodávateľmi z rôznych štátov Európy komunikujeme na dennej báze a okrem iného s nimi rokujeme o cenách, takže sa hodí, ak máme obchodného ducha.
Práca v marketingu
Staráme sa o kompletný marketing na Slovensku aj v Čechách. Online a offline zložka musí ísť ruka v ruke tak, aby sme všade komunikovali obsahovo rovnaké informácie. Naša práca totiž nie je len o reklame, ale aj o toku informácií na pobočky a sklady. Každý člen nášho tímu má svoju špecializáciu a napriek tomu sme celok. Tímová spolupráca u nás nie je len fráza, bez nej by sme nemohli fungovať.
Práca v marketingu
Staráme sa o kompletný marketing na Slovensku aj v Čechách. Online a offline zložka musí ísť ruka v ruke tak, aby sme všade komunikovali obsahovo rovnaké informácie. Naša práca totiž nie je len o reklame, ale aj o toku informácií na pobočky a sklady. Každý člen nášho tímu má svoju špecializáciu a napriek tomu sme celok. Tímová spolupráca u nás nie je len fráza, bez nej by sme nemohli fungovať.
Práca v e-shopu
E-shop je taká samostatná pobočka bez predajnej plochy. Ale aj virtuálna pobočka potrebuje zohraný tím, ktorý sa stará o kontrolu listín všetkých výrobkov objednaných online a riešenie sťažností, storien či reklamácií od zákazníkov. V práci sa cítime ako doma a pokiaľ nastane nejaký problém, sme schopní si ho navzájom vypovedať.
Prezrite si pár fotiek
Práca v centrále má svoje výhody
Máme tu perfektný kolektív
Naša práca je kreatívna
Šéfovia za nami stoja
Neustále sa učíme a zlepšujeme sa
Predstavujeme niektoré z našich kolegýň a kolegov
Šimon Radil,
vedúci e-commerce
Ako vyzerá práca v online marketingu? V online to žije zo dňa na deň. Na jednej strane sme neuveriteľne flexibilní, pretože môžeme všetko rýchlo meniť. Ale na druhej strane to meniť musíme, aby sme nepromovali zastarané informácie a aby boli naše oznámenia neustále „živé“. Kolegovia u nás majú veľa voľnosti, dostanú zadanie a už je na nich, ako sa s ním popasujú. Naša práca je rôznorodá a kreatívna, reagujeme na zákaznícke správanie, dianie vo svete, trendy a dokonca aj na počasie.
Bibiana Vlahyová,
nákupca
Baví ma komunikácia s dodávateľmi, mám rada dizajn a nábytok. Rada spolupracujem s novými ľuďmi, ktorí mi neustále rozširujú obzory.
V práci uplatním znalosť nemčiny, ale aj kreativitu. Teší ma, že môžem ovplyvniť, ako budú vyzerať budúce domácnosti zákazníkov. Prinášam im pocit domova do ich bytov. Na prácu potrebujem hlavne ekonomické a logické myslenie, ale aj empatiu. Je dôležité, aby sme sa na nové výrobky nepozerali iba vlastnými očami, ale hlavne očami zákazníkov.
Vladimír Tlčík, správa internetových stránok
Starám sa o webové stránky a aplikáciu pre Slovensko aj Čechy. Web za sebou skrýva desiatky ďalších systémov, ktoré sú naň napojené. Mojou úlohou je, aby všetko fungovalo a aby informácie boli aktuálne. Neustále hľadám nové riešenia, ktoré pomáhajú kolegom efektívnejšie pracovať a zákazníkom lepšie hľadať naše produkty na webe. Baví ma pozerať sa na web z pohľadu zákazníka a ladiť jeho funkcionality. Cieľom mojej práce je, aby ľudia na našom webe radi nakupovali a bol to pre nich zážitok.
Šimon Radil,
vedúci e-commerce
Ako vyzerá práca v online marketingu? V online to žije zo dňa na deň. Na jednej strane sme neuveriteľne flexibilní, pretože môžeme všetko rýchlo meniť. Ale na druhej strane to meniť musíme, aby sme nepromovali zastarané informácie a aby boli naše oznámenia neustále „živé“. Kolegovia u nás majú veľa voľnosti, dostanú zadanie a už je na nich, ako sa s ním popasujú. Naša práca je rôznorodá a kreatívna, reagujeme na zákaznícke správanie, dianie vo svete, trendy a dokonca aj na počasie.
Bibiana Vlahyová,
nákupca
Baví ma komunikácia s dodávateľmi, mám rada dizajn a nábytok. Rada spolupracujem s novými ľuďmi, ktorí mi neustále rozširujú obzory. V práci uplatním znalosť nemčiny, ale aj kreativitu. Teší ma, že môžem ovplyvniť, ako budú vyzerať budúce domácnosti zákazníkov. Prinášam im pocit domova do ich bytov. Na prácu potrebujem hlavne ekonomické a logické myslenie, ale aj empatiu. Je dôležité, aby sme sa na nové výrobky nepozerali iba vlastnými očami, ale hlavne očami zákazníkov.
Vladimír Tlčík,
správa internetových stránok
Starám sa o webové stránky a aplikáciu pre Slovensko aj Čechy. Web za sebou skrýva desiatky ďalších systémov, ktoré sú naň napojené. Mojou úlohou je, aby všetko fungovalo a aby informácie boli aktuálne. Neustále hľadám nové riešenia, ktoré pomáhajú kolegom efektívnejšie pracovať a zákazníkom lepšie hľadať naše produkty na webe. Baví ma pozerať sa na web z pohľadu zákazníka a ladiť jeho funkcionality. Cieľom mojej práce je, aby ľudia na našom webe radi nakupovali a bol to pre nich zážitok.