Od 1. 9. 2024 sa novou marketingovou riaditeľkou pre Möbelix SK/CZ stala Dáša Matušíková.

Bude zodpovedná za oddelenie marketingovej komunikácie a ecommerce.

Dáša je skúsená marketérka, prináša do tímu bohaté skúsenosti z marketingu, médií, strategického plánovania a manažmentu.

Dáša Matušíková

V segmente marketingu a komunikácie pôsobí Dáša vyše 27 rokov. V jej kariérnom životopise sa stretávajú skúsenosti z rôznych segmentov a príbehy budovania silných značiek. Viedla marketingové oddelenie vrátane tvorby produktov v Prvej stavebnej sporiteľni, vo vydavateľstve Ringier Axel Springer bola zodpovedná za budovanie marketingovej a komunikačnej stratégie pre značky a produkty z online portfólia Ringier.

V rokoch 2012 až 2017, pod vedením Václava Miku, bola riaditeľkou Sekcie marketingu a komunikácie RTVS. Koncept CI a image pre televíziu vyhral zlaté ocenenie v kategórii brandingu a kampane značky – PROMAX NEW YORK. Predtým viedla marketing banky ZUNO, kde bola zodpovedná za tvorbu komplexnej stratégie a implementácie tejto značky na slovenskom a českom trhu.

Počas svojej profesionálnej kariéry tiež pôsobila na rôznych pozíciách pre agentúry SORIA & GREY a PUBLICIS/KNUT. Vyštudovala Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave, špecializáciu obchod a marketing.

Dáša Matušíková

Marketingová riaditeľka pre Möbelix SK/CZ

„Möbelix je pre mňa veľkou profesionálnou a ľudskou výzvou využiť svoje skúsenosti a odhodlanie pre naplnenie cieľov spoločnosti a posilnenie jej postavenia na SK/CZ trhu. Möbelix vnímam ako silnú značku, ktorá pre ďalšiu etapu svojho rozvoja vyžaduje „refresh”. Stoja pred nami výzvy, ktoré spoločnými silami naplníme jednoduchšie.“